Ta strona używa plików Cookies w celach statystycznych.
Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Czytaj więcej...
Akceptuje
Jesteś 18150149 odwiedzającym, odsłon 44553354 | Dzisiaj jest: Wtorek, 23 Kwiecień 2024 | Tydzień
nieparzysty
Wydziały US:
Wydział Humanistyczny
Wydział Matematyczno-fizyczny
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Wydział Biologii
Wydział Prawa i Administracji
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Wydział Teologiczny
Wydział Filologiczny
Wydział Nauk o Ziemi
Wydział Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia
Zamiejscowe Wydział US:
Zamiejscowy Wydział Społeczno-Ekonomiczny w Gorzowie Wielkopolskim
Jednostki administracyjne US
STRONA GŁÓWNA
KANDYDAT
STUDENT
DOKTORANT
STUDIA PODYPLOMOWE
SERVICE INTER-LAB
Aktualności
Wydział
Nauka
Studia
Dziekanat - ogłoszenia
Konferencje
Galeria
Praca
Wynajem sal
Druki do pobrania
Wzory dokumentów i grafik
Erasmus+
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy i Akademia Młodego Ekonomisty
Współpraca
Absolwent
RID
Instrukcje postępowania BHP, PPOŻ
Uwaga!
Twoja przegl�darka nie ma w��czonej obs�ugi Javascript.
Obs�uga apletu Java jest wymagana do prawid�owego funkcjonowania naszego portalu.
ZN NR 457 Service Management NO. 1, 2007
ZN NR 457
SERVICE MANAGEMENT vol. 1
2007
Table of content
CHAPTER I – Social-Economy Policy in Services
ANNA TOKARZ, MARTA SIDORKIEWICZ – Development of European Union’s Policy on Services
GRAŻYNA WOLSKA – Influence of the liberalization activity on the polish carrier service market
CHAPTER II – Strategic Management
GRAŻYNA ROSA, TOMASZ SONDEJ – Strategy for a postal company operating in the global market
CHAPTER III – Finance Management
JACEK BUKO – The models of postal financial services in European Union
STANISŁAW FLEJTERSKI, BEATA ŚWIECKA – The development of microfinance services in conditions of globalisation
ANNA IWAŃCZUK – Payment system as the area of cooperation between banks
PRZEMYSŁAW PLUSKOTA – Market and services of guarantee funds in Poland
SŁAWOMIR ZARĘBSKI – Fiscal and non-fiscal factors for the development of freight forwarding services in polish seaports
CHAPTER IV – Marketing Management
LESZEK GRACZ – OPT-IN and DOUBLE OPT-IN as ways for enhancing e-mail communication of a service firm
AGATA KOCIA – Analysis of KPMG Poland: Application of McKinsey’s 7s model and SWOT method
WIESŁAW MICHAŁ MAZIARZ – Possibilities to improve a competitiveness of the market of telecommunications services in Poland in the light of needs resulting from the information society
RICHARD NICHOLLS – The service consumer as a co-producer. Forms of participation
JÓZEF PERENC, LESZEK GRACZ – Marketing in the conditions of liberalized market
DANIEL SZOSTAK – Hotel services in Poland – theory and characteristics
CHAPTER V – Customer Relationship Management
MARCIN CHŁODNICKI – Profitable long-term business relationship – how to turn dreams into reality. An explanatory study on professional services
MACIEJ CZAPLEWSKI – CRM (Customer Relationship Management) as an indispensable con-cept in forming long-term relationships between customers and companies
CHAPTER VI – Innovations Management
WOJCIECH DOWNAR, KATARZYNA RYCHLIK – Diffusion of innovation in transport network - conceptual framework
ALINA ŹRÓBEK, MARLENA CICHA, ROMAN KISIEL – Investment development path and FDI in the service sector
PIOTR NIEDZIELSKI, KATARZYNA RYCHLIK – Creativity and ICT as a factor of innovative development in New Economy
MIROSŁAWA PLUTA-OLEARNIK – Implementation of New Technology to Higher education services in Poland
CHAPTER VII – Logistic Management
AGNIESZKA BUDZIEWICZ-GUŹLECKA, ANNA DRAB-KUROWSKA – Logistics in the activity of the public postal operator in Poland
IZABELA DEMBIŃSKA-CYRAN – Fourth party logistics as a next generation logistics service provider in supply chain
CHAPTER VIII – Service Entrepreneur Management
JOLANTA LUBOMSKA-KALISZ – Functions of holding structures created on the basis of state-owned service enterprises
JACEK NOWAK – Residual value factor in vehicle leasing contracts
CHAPTER IX – Regional Management
BRYGIDA CUPIAŁ, DOMINIKA BANDELAK-ROSŁONKIEWICZ – Planning instruments of development of sustainable tourism in the lubuski region
MAŁGORZATA GORZAŁCZYŃSKA-KOCZKODAJ – Role of local-governmental authorities in functioning service enterprises – selected aspects
JOANNA MARKIEWICZ – The image of Polish product in Berlin – challenge for polish entrepreneurs
ALEKSANDER PANASIUK – Developing strategy of West-Pomeranian Province as an element of regional tourist policy
ADAM PAWLICZ – Destination promotion as an example of cooperation between private and public sector. Medium baltic cities case
JOANNA PRZYBYLSKA – Financing cultural activities of the local government in Poland after the year 1991 – evaluation of the system
MAGDALENA ZIOŁO – Public private partnership as a cooperation form supporting provision of communal services- selected aspects
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
WprowadĄ wyszukiwane hasła
Sieć
www.wzieu.pl
Prześlij formularz wyszukiwania
Jak do nas trafić?
E-dziekanat
Platforma studenta
Biblioteka
Moodle
Poczta
Intranet
Mapa serwisu
FAQ
Kontakt
© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.