Wytyczne dotyczące obiegu dokumentów w projekcie RID
Wszystkie dokumenty związane z realizacją zadań finansowanych w ramach projektu RID należy składać (wraz z podaniem numeru rejestracji wniosku) w:
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Dziekanat Wydziału, pok. 114, tel. 91 444 19 02
p. Joanna Bajera
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Sekretariat Katedr, pok. 212, tel. 91 444 31 26
p. Urszula Łaszkiewicz
Wszystkie dokumenty związane z realizacją wyjazdów, tj.:
- wniosek wyjazdowy za granicę,
- delegacja krajowa,
- zgoda na użycie samochodu prywatnego,
wymagają podpisu:
- Koordynatora Wydziałowego projektu RID (po kontroli merytorycznej zgodności wydatku z wnioskiem),
- Kierownika Projektu RID, dr Tomasza Norek,
oraz
- na WZIEU Dziekana Wydziału lub Prodziekana ds. Nauki (w przypadku nieobecności Dziekana),
- na WNEIZ Dziekana Wydziału lub Prodziekana ds. Kształcenia i Rozwoju (w przypadku nieobecności Dziekana).
Wszystkie dokumenty pociągające skutki finansowe, tj.:
- wniosek o płatność za konferencje, szkolenie, itd.
- faktury.
wymagają podpisu:
- Koordynatora Wydziałowego projektu RID (po kontroli merytorycznej zgodności wydatku z wnioskiem),
- Kierownika Projektu RID, dr Tomasza Norek,
oraz
- na WZIEU Dziekana Wydziału lub Prodziekana ds. Nauki (w przypadku nieobecności Dziekana),
- na WNEIZ Dziekana Wydziału lub Prodziekana ds. Kształcenia i Rozwoju (w przypadku nieobecności Dziekana).
Wskazany pracownik administracji Wydziału, obsługujący dokumentację projektu RID:
- adnotuje wydatek,
- opisuje dokumenty zgodnie z wymogami projektu RID,
- przesyła komplet dokumentów do Działu Nauki US.
wróć
|