W zwiazku z licznymi zapytaniami, termin składania ofert dotyczących prowadzenia kawiarni w holu budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług przy ul. Cukrowej8 w Szczecinie zostaje wydłużony do dnia 27 kwietnia, do godziny 15:00
Zaproszenie do składania ofert dotyczących prowadzenia kawiarni
w budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego
Uniwersytet Szczeciński w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 22a, Szczecin, zwany dalej Zamawiającym, zaprasza wszystkie zainteresowane podmioty do składania ofert dotyczących prowadzenia kawiarni w holu budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie.
I. Podstawowe założenia dotyczące prowadzenia kawiarni
Podstawowe założenia dotyczące prowadzenia kawiarni są następujące:
- Umowa o prowadzenie kawiarni zostanie zawarta na okres 4 lat z możliwością przedłużenia na dalsze okresy,
- Kawiarnia zostanie zlokalizowana w holu budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług przy ul. Cukrowej 8 w Szczecinie.
- Powierzchnia kawiarni wygrodzona z holu wynosiła będzie 25,85 m2. Ponadto prowadzący kawiarnię będzie uprawniony do korzystania z części holu o powierzchni 120,24 m2 oraz będzie zobowiązany do zagospodarowania tej części holu poprzez rozmieszczenie stolików, krzeseł, foteli, kanap itp.
- W udostępnionej części holu przewiduje się funkcjonowanie co najmniej 2 stanowisk wyposażonych w 2 stoły multimedialne, których zakup zostanie sfinansowany wspólnie przez najemcę i wynajmującego. Obsługa i utrzymanie stołów multimedialnych będzie należała do obowiązków prowadzącego kawiarnię.
- Na prowadzącym kawiarnię będzie spoczywał obowiązek czasowego udostępniania zajmowanej części holu na potrzeby Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie, w tym również obowiązek czasowego jej opróżnienia, o ile będzie to uzasadnione okolicznościami.
- Po wygaśnięciu umowy na prowadzenie kawiarni, cała zabudowa oraz meble znajdujące się na wyposażeniu kawiarni, poza specjalistycznym sprzętem gastronomicznym, przejdą na własność Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Przewiduje się stosowanie przez prowadzącego kawiarnię systemów rabatowych adresowanych do określonych grup odbiorców (studenci, pracownicy Uniwersytetu), jak również systemów rabatowych znajdujących zastosowanie w związku z określonymi wydarzeniami wydziałowymi i uniwersyteckimi (rabaty okolicznościowe).
II. Wymogi dotyczące składanych ofert
Oferty składane przez podmioty zainteresowane muszą zawierać:
- Wskazanie nazwy i siedziby oferenta, jego adresu oraz danych kontaktowych oferenta.
- Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z ewidencji działalności gospodarczej oferenta.
- Koncepcję zagospodarowania powierzchni najmowanej oraz pozostałej części holu wykorzystywanej przy prowadzeniu kawiarni.
- Kosztorys zagospodarowania powierzchni przeznaczonej pod kawiarnię.
- Ofertę produktowo-cenową uwzględniającą propozycje zestawów konferencyjnych.
- Informację o planowanych systemach rabatowych i sposobach ich stosowania.
- Informację o proponowanej stawce czynszu najmu za 1 m2 oraz proponowanej stawce za 1 m2 części holu wykorzystywanej na prowadzenie kawiarni.
- Informację o możliwości uregulowania przy zawarciu umowy kwoty czynszu za pół roku, rok lub dłuższy okres z góry.
Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. W przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo.
Ofertę należy przesłać na adres Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego drogą pocztową lub złożyć bezpośrednio w budynku Wydziału przy ul. Cukrowej 8, pokój 206 (do godziny 15:30). Oferta powinna zostać umieszczona w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić dopisek „Oferta na prowadzenie kawiarni”.
Termin składania ofert upływa w dniu 27 kwietnia 2012
Plan parteru na którym znajdować będzie się kawiarnia: plan
Umowa najmu: umowa najmu
Dodatkowych informacji dotyczących aspektów ekonomiczno-prawnych postępowania udziela Pani Agnieszka Drabik-Prywer, tel. 91 444 31 22, e-mail: agnieszka.drabik@wzieu.pl.
Dodatkowych informacji dotyczących aspektów zagospodarowania holu, udziela Kierownik Obiektu Pan Piotr Urbaniak, tel. 91 444 3113, e-mail: piotr.urbaniak@wzieu.pl oraz Pani Karolina Kodrzycka 91 444 31 88, e-mail: karolina.kodrzycka@wzieu.pl.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, zakończenia postępowania w dowolnym czasie bez wyboru jakiejkolwiek oferty, jak również do podjęcia negocjacji z wybranymi oferentami. |