Aby uzyskać dostęp do wybranego szkolenia, należy wykonać następujące operacje:
- Z poziomu strony głównej WZiEU (menu Zasoby) wybrać odnośnik MOODLE WZiEU.
- Kliknąć na link Zacznij teraz od utworzenia nowego konta.
- Uzupełnić krótki formularz i wybrać przycisk Utwórz moje nowe konto. Po około 30 sekundach system przetworzy zgłoszenie i poinformuje o wysłaniu wiadomości na podany wcześniej adres e-mail z instrukcjami jak dokończyć rejestrację w systemie MOODLE. UWAGA: Studenci WZiEU w polu Miasto obowiązani są wpisać nr indeksu.
- Kliknąć na link aktywacyjny, który znajduje się w otrzymanej wiadomości. Po wykonaniu tej czynności system poinformuje o potwierdzeniu dokonania rejestracji Użytkownika na platformie MOODLE WZiEU.
- Kliknąć na przycisk Kursy i wybrać odpowiednie szkolenie.
- Wybrać przycisk Tak, aby potwierdzić chęć zapisania się na wybrany kurs. Po około 20 sekundach Użytkownik zostanie przeniesiony do strony głównej szkolenia, skąd będzie mógł uruchomić multimedialne szkolenie.
W celu poprawnego przeglądania materiałów szkoleniowych, należy posługiwać się przeglądarką internetową Mozilla FireFox.
Problemy z uzyskaniem dostępu do platformy i/lub szkoleń należy zgłaszać na adres e-mail: szkolenia@wzieu.pl.
Więcej informacji po kliknięciu na link OPT!MALNY Start z Comarch OPT!MA |