Jesteś 14363570 odwiedzającym, odsłon 40204258 | Dzisiaj jest: Wtorek, 15 Październik 2019 | Tydzień parzysty

Wydziały US:

Zamiejscowe Wydział US: Jednostki administracyjne US







Aktualności
2008-06-02
Mistrzostwa GMC 2008 rozpoczęte

Mistrzostwa GMC 2008 rozpoczęte

Początek pierwszego etapu konkursu Global Management Challenge (26 maja) oznacza początek rywalizacji o udział w Finale Światowym w Lizbonie. Przystępuje do niej rekordowa liczba 371 zespołów, wśród nich - reprezentacje firmowe oraz studenckie.

Zadaniem uczestników GMC jest skuteczna rywalizacja o klientów, inwestorów i pracowników. Zespoły wcielają się w rolę wirtualnych zarządów i podejmują konkurencyjną walkę na międzynarodowym rynku. Ich skuteczność jest oceniana na podstawie cen akcji osiąganych na giełdzie przez zarządzane firmy.

Global Management Challenge jest polską edycją międzynarodowego przedsięwzięcia, w którym uczestniczy 28 państw. Rozgrywane co roku, równolegle, krajowe edycje mają na celu wyłonienie elity wirtualnego zarządzania. To największy na świecie konkurs przeznaczony zarówno dla menedżerów jak i studentów.

Polskie edycje odbywają się pod patronatem Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Narodowego Banku Polskiego. Organizacja konkursu jest możliwa dzięki zaangażowanym sponsorom: Bankowi Millennium, Deloitte, MARS Polska, METRO Group oraz Telekomunikacji Polskiej. W krajowych edycjach od 2000 roku wzięło udział już ponad 10 000 osób.

Rywalizacja w tegorocznej odsłonie konkursu odbywa się między pracownikami m.in. takich firm jak: Bank BGŻ, BP Polska, Bank Gospodarstwa Krajowego, Dom Maklerski IDM, Euro Bank, Generali, Bank Zachodni WBK, Kulinaria, Media Markt, Makro Cash and Carry, Philips Lighting, RWE Stoen, ZPC Mieszko i wielu innych. Obok praktyków biznesu swoją szansę dostają też najzdolniejsi studenci z całej Polski, których sponsoruje m.in.: qpracy.pl, NBPortal.pl, Roto Frank, DHL, ING Bank Śląski, Dalkia, Strabag, Lyreco, KPMG, Faurecia, MultiBank i inne.

Drużyny są już po programie treningowym, który był wstępem do wirtualnej rywalizacji, znają zasady i mechanizmy symulacji. "W okresie treningowym postanowiliśmy skupić się na sprawdzeniu pomysłów obarczonych największym ryzykiem tak, aby w okresie rzeczywistej rywalizacji znać ich rezultaty. Naszym zdaniem konkurs zgodnie z zapowiedziami organizatorów stwarza dogodne warunki do poszerzania i pogłębiania swojej wiedzy w zakresie zarządzania dla wszystkich uczestników."
- zespół "Wonderteam".

26 maja rozpoczął się pierwszy etap, w którym wszystkie zespoły zostały losowo podzielone na grupy (http://www.gmcpoland.pl/?page=354), w obrębie których toczy się rywalizacja. Druga runda odbędzie się w terminie wrzesień ? październik, weźmie w niej udział już tylko 128 zespołów. Finały zaplanowano na drugą połowę listopada. Więcej informacji można przeczytać na www.gmcpoland.pl

GLOBAL MANAGEMENT CHALLENGE 2008
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Sponsorzy: Bank Millennium, Deloitte, MARS Polska, METRO Group, Telekomunikacja Polska
Patroni medialni: Rzeczpospolita, Parkiet, Manager Magazin, Personel i Zarządzanie
Współpraca: Bankier.pl, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, qpracy.pl

wróć
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
Jak do nas trafić?




E-dziekanat

Platforma studenta


Biblioteka

Moodle


Poczta

Intranet
Mapa serwisu

FAQ

Kontakt

© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.