Jesteś 14579482 odwiedzającym, odsłon 40564771 | Dzisiaj jest: Czwartek, 5 Grudzień 2019 | Tydzień nieparzysty

Wydziały US:

Zamiejscowe Wydział US: Jednostki administracyjne US







Aktualności
2015-05-04
Gra Pierwszy Milion na Uniwersytecie Szczecińskim
Rozpoczął się konkurs dla studentów w ramach internetowej gry edukacyjnej Pierwszy Milion, która ma na celu budowanie dobrych nawyków w zarządzaniu finansami osobistymi. Konkurs organizowany jest przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy i Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Ci, którzy zdobędą wirtualny milion w jak najmniejszej liczbie tur, przejdą do kolejnego etapu, w którym będą mogli wygrać cenne nagrody.

Studenci chcący wziąć udział w konkursie mają czas do 18 maja. Siedmiu najlepszych, którzy zdobędą wirtualny milion w jak najmniejszej liczbie tur, będzie zobowiązanych do dobrania drugiej osoby, razem z którą stworzą dwuosobowe zespoły i zagrają w kolejnej turze konkursu - 2 czerwca. Na żywo rywalizować będą o nagrody pieniężne.

Celem gry Pierwszy Milion stworzonej przez Fundację Kronenberga przy Citi Handlowy jest nauka dobrych nawyków w zarządzaniu finansami osobistymi. Zadanie gracza polega na zdobyciu wirtualnego miliona poprzez podejmowanie różnorodnych decyzji inwestycyjnych i życiowych. Dzięki grze nabywa praktycznych umiejętności takich jak: zarządzanie własnym budżetem, konstruowanie strategii inwestycyjnych, a także oceny akceptowalnego poziomu ryzyka. Podczas rozgrywki gracz wciela się w jedną z czterech dostępnych postaci. Rozpoczynając wirtualne życie stoi u progu zawodowej kariery, podejmuje pierwszą pracę i próbuje pomnażać samodzielnie zarobione pieniądze. Oprócz trafnych inwestycji musi jednak również dbać o standard życia, realizację potrzeb konsumpcyjnych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Rozbudowany scenariusz gry pozwala na symulację prawdziwego życia z uwzględnieniem takich aspektów jak rosnące koszty czy nieprzewidziane zdarzenia. Gra dostępna jest na stronie https://wzieu.gra.1milion.edu.pl

Finałowi gry, 2 czerwca, towarzyszyć będzie debata Jak z sukcesem wejść na rynek pracy. Wezmą w niej udział przedstawiciele uczelni, eksperci działu HR, lokalni przedsiębiorcy oraz konsultanci biznesowi, którzy wspólnie spróbują udzielić odpowiedzi na kluczowe dla młodych ludzi pytanie: jak z sukcesem wejść na rynek pracy? Zastanowią się również, czy studenci są przygotowani do rozpoczęcia kariery zawodowej, jak pomaga im w tym system edukacji i czy warto założyć własną firmę. Moderatorem dyskusji będzie dziennikarz, Maciej Zdziarski.

Studenci będą mieli także możliwość uczestniczenia w warsztatach kompetencyjnych, które odbędą się po zakończeniu debaty. Poprowadzą je eksperci z działu HR, którzy wskażą studentom, na co zwraca uwagę pracodawca czytając CV oraz podpowiedzą, jak zrobić dobre wrażenie na rozmowie kwalifikacyjnej.
Dodatkowych informacji udzielają:

Dorota Szostek - Rustecka, Dyrektor Biura Prasowego Citi Handlowy, tel. (+48 22) 690 10 49, e-mail: dorota.szostekrustecka@citi.com

Krzysztof Kaczmar, Prezes Zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy, tel. 501 128 882, e-mail: krzysztof.kaczmar@kronenberg.org.pl

Działająca od 1996 roku Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy wspiera w imieniu Banku prace na rzecz dobra publicznego w obszarach tematycznych takich jak: edukacja, rozwój lokalny i ochrona dziedzictwa kulturowego. Realizowane przez nią działania obejmują m.in. program edukacji finansowej dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Moje Finanse organizowany wspólnie z NBP i Fundacją Młodzieżowej Przedsiębiorczości; Wolontariat Pracowniczy (program zaangażowania pracowników Citi Handlowy w wybrane przedsięwzięcia społeczne), konkursy: Mikroprzedsiębiorca Roku i o Nagrodę Banku Handlowego w Warszawie SA za szczególny wkład w rozwój nauki w sferze ekonomii i finansów oraz Nagrodę im. prof. Aleksandra Gieysztora za osiągnięcia w dziedzinie ochrony polskiego dziedzictwa kulturowego.

Bank Handlowy w Warszawie S.A. to jedna z największych instytucji finansowych w Polsce, oferująca pod marką Citi Handlowy bogaty i nowoczesny asortyment produktów i usług bankowości korporacyjnej, inwestycyjnej i detalicznej. Bank Handlowy obsługuje 20 tys. klientów korporacyjnych i 869 000 klientów indywidualnych poprzez nowoczesne kanały dystrybucji oraz sieć 87 oddziałów. W skład grupy kapitałowej Banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing. Przynależność do Citigroup, największej na świecie instytucji finansowej, zapewnia klientom Banku Handlowego dostęp do usług finansowych w ponad 100 krajach na całym świecie.

Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej www.citihandlowy.pl
wróć
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
Jak do nas trafić?




E-dziekanat

Platforma studenta


Biblioteka

Moodle


Poczta

Intranet
Mapa serwisu

FAQ

Kontakt

© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.