Ta strona używa plików Cookies w celach statystycznych.
Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Czytaj więcej...
Akceptuje
Jesteś 18133645 odwiedzającym, odsłon 44536640 | Dzisiaj jest: Piątek, 19 Kwiecień 2024 | Tydzień
parzysty
Wydziały US:
Wydział Humanistyczny
Wydział Matematyczno-fizyczny
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Wydział Biologii
Wydział Prawa i Administracji
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Wydział Teologiczny
Wydział Filologiczny
Wydział Nauk o Ziemi
Wydział Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia
Zamiejscowe Wydział US:
Zamiejscowy Wydział Społeczno-Ekonomiczny w Gorzowie Wielkopolskim
Jednostki administracyjne US
STRONA GŁÓWNA
KANDYDAT
STUDENT
DOKTORANT
STUDIA PODYPLOMOWE
SERVICE INTER-LAB
Aktualności
Wydział
Nauka
Studia
Dziekanat - ogłoszenia
Konferencje
Galeria
Praca
Wynajem sal
Druki do pobrania
Wzory dokumentów i grafik
Erasmus+
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy i Akademia Młodego Ekonomisty
Współpraca
Absolwent
RID
Instrukcje postępowania BHP, PPOŻ
Uwaga!
Twoja przegl�darka nie ma w��czonej obs�ugi Javascript.
Obs�uga apletu Java jest wymagana do prawid�owego funkcjonowania naszego portalu.
ZN NR 527 Service Management NO. 4, 2009
ZN NR 527
SERVICE MANAGEMENT vol. 4
2009
Table of content
CHAPTER I - SOCIAL-ECONOMY POLICY IN SERVICES
MAGDALENA MAJCHRZAK - PERSPECTIVES OF BUSINESS SERVICES DEVELOPMENT IN THE EUROPEAN UNION
LIBOR SVADLENKA - UNIVERSAL POSTAL SERVICE AND LIBERALIZATION OF THE EU AND CZECH POSTAL SECTOR
CHAPTER II - SERVICE ENTERPRISE ENVIRONMENT
ROBERT RUMIŃSKI - SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES IN THE UNITED KINGDOM - SHORT CHARACTERISTICS
CHAPTER III - FIN ANCE MANA GEMENT
AURELIA BIELAWSKA - MEASUREMENT, STRATEGIES AND INSTRUMENTS OF SECURITY AGAINST RATE OF INTEREST RISK IN A COMPANY
CHAPTER IV - MARKETING MANAGEMENT
BENEDIKT BADANIK, HITHAM FAKIH, MILAN STEFANIK - SKIMMING THE MARKET OF ON-BOARD ADVERTISING
LESZEK GRACZ - MAIN METHODS AND AREAS OF INTERNET MARKETING
JOLANTA KONDRATOWICZ-POZORSKA - CHANGES IN PERCEIVING THE MARKET BY POLISH FARMERS
JACEK ST. ŁAWICKI - PARTNERING AS THE CORE MARKETING STRATEGY COMPONENT
RICHARD NICHOLLS - RESEARCHING SERVICES USING THE CRITICAL INCIDENT TECHNIQUE
CHAPTER V - CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
MACIEJ BURAK - BEHIND THE IT OUTSOURCING DETERMINING OPTIMAL STAFFING LEVELS INSPECIALIZED CONTACT CENTERS
ANDRZEJ RAPACZ, IZABELA MICHALSKA-DUDEK - INTEGRATED CRM CLASS SYSTEMS INPRACTICAL FUNCTIONING OF TRAVEL OFFICES IN POLAND
CHAPTER VI - HUMAŃ RESOURCES MANAGEMENT
WOJCIECH DOWNAR - SOME ASPECTS OF HUMAŃ RESOURCES MANAGEMENT IN CONTACT-INTENSIVE SERVICES
IDA MUSIAŁKOWSKA, JOANNA PRZYBYLSKA - IDENTIFYING TRAINING NEEDS OF EMPLOYEES AS A PART OF HUMAŃ RESOURCE MANAGEMENT - CULTURAL INSTITUTIONS CASE STUDY
CHAPTER VII -INNOVATIONS MANAGEMENT
ADAM STECYK - MPLEMENTATION OF BLENDED LEARNING EFFICIENCY OF LAMS WZIEU PROJECT - CASE STUDY
CHAPTER VIII - SERVICE ENTERPRISE MANAGEMENT
MACIEJ CZAPLEWSKI - E-BUSINESS INFLUENCE ON INSURANCE COMPANIES
BARBARA KOS - MODERN CUSTOMER SERVICE AS THE COMPONENT OF THE FIRM’S COMPETITIVE PREDOMINANCE
CHAPTER IX - REGION AL MANAGEMENT
MARIAN KACHNIARZ - IS MEASURING THE EFFICIENCY OF LOCAL
MAGDALENA KOGUT-JAWORSKA - CO-MANAGEMENT OF BUSINESS INSTITUTIONAL FRAMEWORK BY LOCAL AUTHORITIES
WIESŁAWA KUŹNIAR, WIESŁAW SZOPIŃSKI - THE ROLE OF ADMINISTRATIVE SERVICES MARKETING IN MANAGEMENT OF A LOCAL GOVERNMENT UNIT
MAGDALENA ZIOŁO - APPRAISAL OF FINANCIAL STANDING OF POLISH
CHAPTER X - INFORMATION MANAGEMENT
WIESŁAW M. MAZIARZ - ELECTRONIC COMMUNICATIONS: ITS CONCEPT AND SERVICES
IWONA WINDEKILDE, ANDERS HENTEN, VASILIS KALDANIS, RUNE ROSWALL, ANTONIO CIMINO - THE MARKET POTENTIAL OF PERSONAL NETWORK
CHAPTER XI - QUALITY MANAGEMENT
LILIANNA JODKOWSKA - GERMAN QUALITY MANAGEMENT SYSTEMS IN PUBLIC
CHAPTER XII - KNOWLEDGE MANAGEMENT
KAROLINA KITLAS - KNOWLEDGE MANAGEMENT - A CHALLENGE FOR PRESENT COMPANIES
CHAPTER XIII - TOURISM MANAGEMENT
MIKOŁAJ JALINIK - SPECIFICITY OF AGROTOURIST FARM MANAGEMENT
ALEKSANDER PANASIUK - TOURISM ECONOMY MANAGEMENT IN THE CONDITIONS OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT
JAN SIKORA, AGNIESZKA WARTECKA-WAŻYŃSKA - AGRITOURISM IN FARMING PLANNING. SOCIOLOGICAL ANALYSIS OF EMPIRIC FINDINGS
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
WprowadĄ wyszukiwane hasła
Sieć
www.wzieu.pl
Prześlij formularz wyszukiwania
Jak do nas trafić?
E-dziekanat
Platforma studenta
Biblioteka
Moodle
Poczta
Intranet
Mapa serwisu
FAQ
Kontakt
© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.