Ta strona używa plików Cookies w celach statystycznych.
Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Czytaj więcej...
Akceptuje
Jesteś 18125126 odwiedzającym, odsłon 44528073 | Dzisiaj jest: Czwartek, 18 Kwiecień 2024 | Tydzień
parzysty
Wydziały US:
Wydział Humanistyczny
Wydział Matematyczno-fizyczny
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Wydział Biologii
Wydział Prawa i Administracji
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Wydział Teologiczny
Wydział Filologiczny
Wydział Nauk o Ziemi
Wydział Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia
Zamiejscowe Wydział US:
Zamiejscowy Wydział Społeczno-Ekonomiczny w Gorzowie Wielkopolskim
Jednostki administracyjne US
STRONA GŁÓWNA
KANDYDAT
STUDENT
DOKTORANT
STUDIA PODYPLOMOWE
SERVICE INTER-LAB
Aktualności
Wydział
Nauka
Studia
Dziekanat - ogłoszenia
Konferencje
Galeria
Praca
Wynajem sal
Druki do pobrania
Wzory dokumentów i grafik
Erasmus+
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy i Akademia Młodego Ekonomisty
Współpraca
Absolwent
RID
Instrukcje postępowania BHP, PPOŻ
Uwaga!
Twoja przegl�darka nie ma w��czonej obs�ugi Javascript.
Obs�uga apletu Java jest wymagana do prawid�owego funkcjonowania naszego portalu.
ZN NR 499 Service Management NO. 3, 2008
ZN NR 499
SERVICE MANAGEMENT vol. 3
2008
Table of content
Chapter I - Social-Economy Policy in Services
ANNA DRAB-KUROWSKA - The polish postal market in the light of liberalisation
OLEKSANDR PETRYK, SERHIY NIKOLAYCHUK - Optimal monetary policy framework for Ukraine
GRAŻYNA WOLSKA - Comparative analysis of the methods of indicating a USP in Poland and in Italy
Chapter II - Finance Management
ANNA IWAŃCZUK, GRZEGORZ KOTLIŃSKI - Banking system in Poland in the process of popularization of non – cash turnover in Poland
Chapter III - Marketing Management
JOANNA ŚNIADEK, KATARZYNA MAJCHRZAK - Senior market – a new challenge for marketers
AGNIESZKA SMALEC - The meaning of partnership in region management
AGNIESZKA LEWANDOWSKA - Marketing management as a basis of forming west pomeranian resorts’ brand and image
EWA FLEJTERSKA, LESZEK GRACZ - The impact of descriptive prospect theory on risk and quality perceived by consumers of services
Chapter IV - Customer Relationship Management
WIESŁAWA KUŹNIAR - The level of handling with complaints in services as an element of shaping customers satisfaction (an example of podkarpackie voivodship)
WIESŁAW M. MAZIARZ - Some selected aspects of client management in the practice of telecommunication companies
RICHARD NICHOLLS - Customer-to-customer interaction in the world of e-service
Chapter V - Human Resource Management
ANNA TOKARZ - Training as a tool for developing competence of employees of hotel enterprises
Chapter VI - Innovations Management
ELŻBIETA NAWROCKA, SYLWIA OPARKA - Modern technologies in hotel customer service management
Chapter VII - Logistic Management
IZABELA DEMBIŃSKA-CYRAN, BLANKA TUNDYS - Basic problems related to the decision-making process on outsourcing in the field of logistic functions
MAŁGORZATA JANUSZEWSKA, RENATA PRZEOREK-SMYKA - Logistics of client service in travel agencies management
KONRAD MICHALSKI - Benchmarking of systems and logistic processes in selected european postal operators and polish post
Chapter VIII - Service Entrepreneur Management
EWA KULIŃSKA-SADŁOCHA - The pro – society projects and the environment protection initiatives of the banks in Poland
TOMASZ NOREK - Possibilities of outsourcing IT functions in the polish economic practice
MAŁGORZATA PORADA-ROCHOŃ - Divestiures as the tool of enterprise restructuring – the example of Japan
Chapter IX – Capital Management in Service Enterprises
JACEK BUKO - The possessional restructuring of the Polish Post - reasons and variants
Chapter X – Service Enterprises Value Management
BOGDAN GREGOR, MAŁGORZATA GRZEGORCZYK - Potential value of a customer as a key determinant of increase in the value of the firm and customers relations portfolio
Chapter XI - Information Management
AGNIESZKA BUDZIEWICZ-GUŹLECKA - Information management for companies in the new economy
Chapter XII - Quality Management
AGNIESZKA BUDZIEWICZ-GUŹLECKA, PIOTR ŁADNY - Quality management in an organization
KRYSTYNA BRZOZOWSKA - Quality as a competitive advantage in a banking sector
DAWID MILEWSKI - Developing quality of services of travel agencies
DANIEL SZOSTAK - Quality of hotel services – selected issues
SŁAWOMIR ZARĘBSKI - The requirements concerning the conception of Authorized Economic Operator (AEO) in the context of the iso based quality management systems requirements
Chapter XIII - Tourism Management
RAFAŁ GIZDRA - Organisation and management in congress tourism
ALEKSANDER PANASIUK - The region’s problems of tourism infrastructure management
ADAM PAWLICZ - Fostering Coopetition as a solution for externalities in case of city tourism product
MARTA PILARCZYK, TOMASZ MAŃKOWSKI - The role of air transport in shaping the product of marine tourism
CORINA TATAR, OLIVIER DEHOORNE, LIVIU BUCUR - The life cycle of a romanian spa within the Western Carpathians. the case of Moneasa
MICHAŁ ŻEMŁA - Measuring the image of polish ski destinations using perceptual maps
Chapter XIV - Knowledge Management
ADAM KOWALCZYK - “The knowledge about knowledge”. The knowledge management efficiency measurement
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
WprowadĄ wyszukiwane hasła
Sieć
www.wzieu.pl
Prześlij formularz wyszukiwania
Jak do nas trafić?
E-dziekanat
Platforma studenta
Biblioteka
Moodle
Poczta
Intranet
Mapa serwisu
FAQ
Kontakt
© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.