Ta strona używa plików Cookies w celach statystycznych. Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...
Jak dodać automatyczny podpis do poczty wychodzącej - Outlook Express
Celem jest stworzenie automatycznego podpisu do każdego wysyłanego e-maila.
1. Po uruchomieniu Outlook Express klikamy w menu Narzędzia --> Opcje wybieramy zakładkę Podpisy
2. W polu Edytuj podpis wpisujemy tekst jaki chcemy by pojawił się w podpisie naszego e-maila.
3. Wchodzimy do opcji Zaawansowane i wybieramy do jakiego konta ma się tyczyć dany podpis - oczywiście tylko wtedy jeśli posiadamy więcej kont pocztowych skonfigurowanych w Outlook Express.
4. Jeśli chcemy by podpis był automatycznie dodawany do każdego pisanego przez nas maila musimy zaznaczyć opcję Dodaj podpisy do wszystkich wychodzących wiadomości.