Uwaga!
Twoja przegl�darka nie ma w��czonej obs�ugi Javascript. Obs�uga apletu Java jest wymagana do prawid�owego funkcjonowania naszego portalu.
USŁUGI 2017. Nauka, dydaktyka, praktyka wobec wyzwań przyszłości
VI Ogólnopolska Konferencja Naukowa „USŁUGI 2017. Nauka, dydaktyka, praktyka wobec wyzwań przyszłości”
TEMATYKA KONFERENCJI
Badania naukowe sektora usług
Metodyka badań w sektora usług.
Metody waluacji stosowane w usługach.
Globalizacja i internalizacja rynku usług.
Foresight w sektorze usług.
Komercjalizacja sektora usług.
Usługi publiczne i społeczne.
Przedsiębiroczość w sektorze usług.
Innowacyjność w sektorze usług.
Jakość uslug komercyjnych i niekomercyjnych.
Dydaktyka
Kształcenie jako usługa i czynnik stymulujący rozwój rynku usług.
Jakość kształcenia i jej implikacje dla praktyki.
Rozwój potencjału naukowo-dydaktycznego.
Nowe formy kształcenia - uwarunkowania zmian.
Kształcenia na nowych specjalnościach usługowych.
Praktyka gospodarcza w sektorze usług
Kluczowe problemy zarządzania usługami - apsekty branżowe (m.in. administracja publiczna, zarządzanie bezpieczeństwem, handel, poczta i telekomunikacja, transport-spedycja-logistyka (TSL), turystyka, sport i rekreacja, finanse, bankowość, ubezpieczenia, ochrona zdrowia, edukacja, kultura, gospodarka komunalna).
Tendencje zmian w instrumentarium marketingu usług.
Usługi organizacji komercyjnych i non-profit.
Problemy polityki społeczno-gospodarczej w sektorze usług.
Koncepcje CRM w usługach.
Społeczna odpowiedzialność biznesu w sektorze usług.
Nowe technologie w rozwoju usług (e-usługi, e-biznes).
Media społecznościowe w zarządzaniu usługami.
powrót
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google