ZN NR 429
EKONOMICZNE PROBLEMY TURYSTYKI NR 7
2006
CZĘŚĆ I – Systemy i technologie informacji turystycznej
STANISŁAW MIECZNIKOWSKI – Rynek technologii informatycznych i jego
wykorzystanie w sektorze turystycznym
DANIEL SZOSTAK – Hotelarstwo w społeczeństwie informacyjnym
CZĘŚĆ II – Regionalne aspekty rozwoju informacji turystycznej
MAŁGORZATA BROJAK-TRZASKOWSKA – Wybrane uwarunkowania rozwoju
turystycznego na przykładzie województw zachodniopomorskiego i lubuskiego
(ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia informacji turystycznej)
RAFAŁ CZYŻYCKI – Metodyka badań potencjału turystycznego i jego wykorzystania
w gminach
ANNA STASZEWSKA-LUDWICZAK – Znaczenie informacji turystycznej w obsłudze ruchu turystycznego na obszarach poprzemysłowych woj. Śląskiego
JERZY STELMACH – Szczecin miastem turystyki edukacyjnej
CZĘŚĆ III – Ekonomiczne aspekty informacji turystycznej
CZĘŚĆ IV – Zarządzanie informacją turystyczną
IWONA MIEDZIŃSKA – Zarządzanie wiedzą a system informacji turystycznej, na przykładzie projektu REGEO w Kozienickim Parku Krajobrazowym
CZĘŚĆ V – Marketingowe aspekty informacji turystycznej
AGNIESZKA LEWANDOWSKA – Znaczenie informacji turystycznej w promocji uzdrowisk
JAN SIKORA, AGNIESZKA WARTECKA-WAŻYŃSKA – Fotografia w reklamie katalo-gowej narzędziem promocji gospodarstwa agroturystycznego
AGNIESZKA SMALEC – Portale internetowe jako narzędzie komunikacji marketingo-wej regionu na przykładzie Świnoujścia
ANNA TOKARZ – Badania rynku jako źródło danych dla systemu informacji
turystycznej
CZĘŚĆ VI – Społeczno-prawne aspekty informacji turystycznej
AGNIESZKA WARTECKA-WAŻYŃSKA – Społeczna rola informacji turystycznej
w Polsce