Jesteś 14367902 odwiedzającym, odsłon 40213544 | Dzisiaj jest: Środa, 16 Październik 2019 | Tydzień parzysty

Wydziały US:

Zamiejscowe Wydział US: Jednostki administracyjne US







ZN NR 875 Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu nr 41 tom I, 2015
ZN NR 875
PROBLEMY ZARZĄDZANIA, FINANSÓW I MARKETINGU NR 41 tom I
2015

ROLA PODMIOTÓW RYNKOWYCH
W KSZTAŁTOWANIU WIZERUNKU
ORGANIZACJI I POSTRZEGANIU
WARTOŚCI MARKI
tom 1






Strona redakcyjna i spis treści

 


Sylwia Badowska, Anna Rogala
Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu


Ewa Badzińska
Mobilność, interaktywność i zaangażowanie użytkowników jako wyzwania współczesnej komunikacji w biznesie


Agnieszka Izabela Baruk, Anna Iwanicka
Prosumpcja jako trend konsumencki w opiniach potencjalnych prosumentów


Bogusław Bembenek
Satysfakcja i lojalność członkowska w kształtowaniu wizerunku klastra


Magdalena Brzozowska-Woś
Analiza postaw internautów wobec marki w mediach społecznościowych


Edyta Gołąb-Andrzejak, Ewa Badzińska
Satysfakcja klientów jako źródło sukcesu organizacji – studium przypadku


Anna Niedzielska
Nowe trendy w marketingu w odbiorze młodych konsumentów na przykładzie wybranej grupy studentów


Joanna Pikuła-Małachowska
Komunikacja w koncepcji marketingu 3.0 przez pryzmat sektora MSP w świetle badania własnego


Anetta Pukas
Wykorzystanie systemów CRM w marketingu miast – stan i perspektywy


Monika Ratajczyk
Czynniki dyssatysfakcji z usług fryzjerskich


Katarzyna Rupik
Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej


Bruno Schivinski, Przemysław Łukasik
Implementing the consumer-based brand equity scale for beer brands – a Tyskie and Żywiec case study


Kinga Stopczyńska
Wykorzystanie social media w zarządzaniu wizerunkiem marki w sytuacji kryzysowej


Magdalena Syrkiewicz-Świtała, Karolina Sobczyk, Tomasz Holecki
Wykorzystanie narzędzi social media marketingu przez polskie organizacje pozarządowe w komunikacji z otoczeniem na rzecz promocji zdrowia


Zygmunt Waśkowski
Kreowanie wartości dla interesariuszy organizatorów imprez masowych – ujęcie modelowe


Elżbieta Wolanin-Jarosz
Analiza świadomości marek „produktów krajów karpackich” – wyniki badań bezpośrednich


Joanna Wyrwisz
Nowe media w kreowaniu wizerunku organizacji


Beata A. Basińska, Izabela Wiciak
Kobiety w wydziałach logistyki policji


Dorota Bednarska-Olejniczak
Employer branding a CSR – bank jako pracodawca społecznie odpowiedzialny


Kamila Czarnowska
System natychmiastowego przelewu BlueCash i jego promocja w Polsce


Magdalena Daszkiewicz
Smart marketing w służbie miast


Anna Drapińska
Marketing a społeczna odpowiedzialność biznesu – sprzeczne idee?


Marcin Forkiewicz
Marka South Coast Baltic jako inicjatywa promocji morskich portów jachtowych południowego wybrzeża bałtyku


Waldemar Glabiszewski
Kreowanie wizerunku małego przedsiębiorstwa na rzecz budowania relacji z partnerami w łańcuchu dostaw


Anna Jasiulewicz
Aplikacje mobilne jako innowacyjne narzędzie marketingu mobilnego na rynku żywności


Jan Kreft
Critical comments on CSR of media organisations – between marketing and mission


Katarzyna Majchrzak, Przemysław Banasik
Budowa wizerunku wymiaru sprawiedliwości


Halina Portalska, Marek Portalski
Dźwięk w przestrzeni handlowej


Anita Proszowska
Instrumentarium marketingowe organizatora targów gospodarczych w procesie oddziaływania na zachowania wystawców – studium przypadku


Anna Stronczek, Sylwia Krajewska
BSC jako narzędzie realizacji celów społecznych i ekonomicznych instytucji zaufania publicznego na przykładzie uczelni wyższej


Tomasz Taraszkiewicz, Piotr Wojdakowski
Przykłady działań marketingowych dotyczących promocji rynku luksusowych rejsów wycieczkowych w regionie Morza Bałtyckiego – studium przypadku Gdyni


Ewa Więcek-Janka
Czynniki determinujące obsługę klienta w przedsiębiorstwach rodzinnych – wyniki badań


Olgierd Witczak, Maciej Mitręga
Zarządzanie produktywnością naukową w kontekście budowania marki uczelni wyższej


Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
Jak do nas trafić?




E-dziekanat

Platforma studenta


Biblioteka

Moodle


Poczta

Intranet
Mapa serwisu

FAQ

Kontakt

© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.