Jesteś 14368349 odwiedzającym, odsłon 40214139 | Dzisiaj jest: Środa, 16 Październik 2019 | Tydzień parzysty

Wydziały US:

Zamiejscowe Wydział US: Jednostki administracyjne US







Redakcja, Rada Naukowa i tematyka Zeszytów

Informacje dotyczące Czasopisma Naukowego Marketing i Zarządzania (wcześniej: Zeszytów Naukowych Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Marketing and Management


ISSN: 2450-775X (wcześniej: 1509-0507)
eISSN: 2353-2874

Redaktor naczelny: prof. dr hab. Grażyna Rosa, Uniwersytet Szczeciński
Redaktorzy tematyczni: dr Agnieszka Smalec, dr Izabela Ostrowska, dr Leszek Gracz - Uniwersytet Szczeciński
Redaktor statystyczny: dr hab. Rafał Klóska - Uniwersytet Szczeciński


Czasopismo indeksowane jest w bazach referencyjnych:
  • BazEkon,
  • CEEOL - Central and Eastern European Online Library
  • BazHum
  • Inde
  • Google Scholar

W Czasopiśmie Naukowym Marketing i Zarządzanie (do końca 2015 roku obowiązywała nazwa: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) prezentowany jest dorobek naukowy oraz wyniki prac badawczych z zakresu różnorodnych aspektów dotyczących przede wszystkim marketingu i zarządzania. Wskazywane są zarówno trendy i kierunki rozwojowe w zachowaniach współczesnych organizacji i konsumentów, jak i instrumenty realizacji zaplanowanych zmian. Do publikacji zapraszani są naukowcy z polskich i zagranicznych ośrodków naukowych. Autorzy odnoszą się do różnych kwestii - od bardzo ogólnych po rozwiązania szczegółowe. Czasopismo ma na celu stworzenie forum dla publikacji oryginalnych wyników badań z różnych ośrodków naukowych oraz ich rozpowszechniania. Czasopismo, wychodząc naprzeciw wymogom rynku, na początku 2016 roku zmieniło nazwę, zachowując jednak ciągłość serii. Nadal wydawane jest również przez Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.
Artykuły są publikowane zarówno w języku polskim, jak i obcym (np. angielskim, niemieckim, rosyjskim czy francuskim). Czasopismo funkcjonuje jako kwartalnik. Pierwszy numer ukazał się już w 1999 roku.


Rada Naukowa od 1.03.2016 roku

Eva Cudlinova – University of South Bohemia in České Budějovice, Czechy
Wojciech Downar – Uniwersytet Szczeciński
Wojciech Drożdż – Uniwersytet Szczeciński
Elena Horská – Slovak University of Agriculture in Nitra, Słowacja
Petra Jordanov – Fachhochschule Stralsund, Niemcy
József Lehota – Szent Istvan University, Węgry
Krystyna Mazurek-Łopacińska – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
José Antonio Ordaz Sanz – Universidad Pablo de Olavide, Hiszpania
Grażyna Rosa – Uniwersytet Szczeciński – przewodnicząca Rady
Valentina Simkhovich – Bielarus State Economic University, Białoruś
Dagmar Škodová Parmová – University of South Bohemia in České Budějovice, Czechy
Chrsitian Wey – Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf, Niemcy

Rada Naukowa od 30.12.2015 roku

Aurelia Bielawska – Uniwersytet Szczeciński
Krystyna Brzozowska – Uniwersytet Szczeciński
Eva Cudlinova – University of South Bohemia in České Budějovice, Czechy
Wojciech Downar – Uniwersytet Szczeciński
Wojciech Drożdż – Uniwersytet Szczeciński
Elena Horská – Slovak University of Agriculture in Nitra, Słowacja
Petra Jordanov – Fachhochschule Stralsund, Niemcy
József Lehota – Szent Istvan University, Węgry
Krystyna Mazurek-Łopacińska – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
José Antonio Ordaz Sanz – Universidad Pablo de Olavide, Hiszpania
Grażyna Rosa – Uniwersytet Szczeciński – przewodnicząca Rady
Valentina Simkhovich – Bielarus State Economic University, Białoruś
Dagmar Škodová Parmová – University of South Bohemia in České Budějovice, Czechy
Chrsitian Wey – Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf, Niemcy

Rada Naukowa Zeszytów Naukowych Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
od stycznia 2013 roku

Aurelia Bielawska – Uniwersytet Szczeciński
Krystyna Brzozowska – Uniwersytet Szczeciński
Eva Cudlinova – University of South Bohemia in České Budějovice, Czechy
Wojciech Downar – Uniwersytet Szczeciński
Wojciech Drożdż – Uniwersytet Szczeciński
Stanisław Flejterski – Uniwersytet Szczeciński
Elena Horská – Slovak University of Agriculture in Nitra, Słowacja
Petra Jordanov – Fachhochschule Stralsund, Niemcy
József Lehota – Szent Istvan University, Węgry
Krystyna Mazurek-Łopacińska – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
José Antonio Ordaz Sanz – Universidad Pablo de Olavide, Hiszpania
Józef Perenc – Uniwersytet Szczeciński
Grażyna Rosa – Uniwersytet Szczeciński – przewodnicząca Rady
Valentina Simkhovich – Bielarus State Economic University, Białoruś
Dagmar Škodová Parmová – University of South Bohemia in České Budějovice, Czechy
Chrsitian Wey – Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf, Niemcy

Rada Naukowa Zeszytów Naukowych Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
na dzień 31.12.1012

Eva Cudlinova – University of South Bohemia
Marianna Daszkowska – Politechnika Gdańska
Elena Horská – Slovak University of Agriculture in Nitra
József Lehota – Szent Istvan University, Godollo
Krystyna Mazurek-Łopacińska – Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
José Antonio Ordaz Sanz – Universidad Pablo de Olavide, Seville
Grażyna Rosa – Uniwersytet Szczeciński
Valentina Simkhovich – Belarus State Economic University
Dagmar Škodová Parmová – Jihočeské Univerzity v Českých Budějovicích
Christian Wey – Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf

 

Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
Jak do nas trafić?




E-dziekanat

Platforma studenta


Biblioteka

Moodle


Poczta

Intranet
Mapa serwisu

FAQ

Kontakt

© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.