Ta strona używa plików Cookies w celach statystycznych.
Dowiedz się więcej o Cookies i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.
Czytaj więcej...
Akceptuje
Jesteś 18151687 odwiedzającym, odsłon 44554912 | Dzisiaj jest: Wtorek, 23 Kwiecień 2024 | Tydzień
nieparzysty
Wydziały US:
Wydział Humanistyczny
Wydział Matematyczno-fizyczny
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Wydział Biologii
Wydział Prawa i Administracji
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług
Wydział Teologiczny
Wydział Filologiczny
Wydział Nauk o Ziemi
Wydział Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia
Zamiejscowe Wydział US:
Zamiejscowy Wydział Społeczno-Ekonomiczny w Gorzowie Wielkopolskim
Jednostki administracyjne US
STRONA GŁÓWNA
KANDYDAT
STUDENT
DOKTORANT
STUDIA PODYPLOMOWE
SERVICE INTER-LAB
Aktualności
Wydział
Nauka
Studia
Dziekanat - ogłoszenia
Konferencje
Galeria
Praca
Wynajem sal
Druki do pobrania
Wzory dokumentów i grafik
Erasmus+
Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy i Akademia Młodego Ekonomisty
Współpraca
Absolwent
RID
Instrukcje postępowania BHP, PPOŻ
Uwaga!
Twoja przegl�darka nie ma w��czonej obs�ugi Javascript.
Obs�uga apletu Java jest wymagana do prawid�owego funkcjonowania naszego portalu.
ZN NR 438 Ekonomiczne Problemy Usług nr 5, 2006
ZN NR 438
EKONOMICZNE PROBLEMY USŁUG NR 5
2006
Spis treści
Rozdział I Kierunki rozwoju działań marketingowych
Giuseppe Cataldo A new way to understand marketing – the Customer Relationship Management
Stanisław Flejterski Zmiany w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw bankowych
Barbara Iwankiewicz-Rak Marketing społeczny w kształtowaniu wizerunku organizacji pozarządowych
Andrzej Kowalkowski Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyw
Agata Krukowska-Miler Marketing wartości a usługi
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska Wybrane formy bankowości elektronicznej wykorzystywane do budowania trwałych relacji z klientem
Marek Matusiak Strategie marketingowe jako jeden z kierunków rozwoju myśli marketingowej
Mariola Michałowska Bariery i szanse rozwojowe małych i średnich przedsiębiorstw wobec wyzwań współczesnego rynku
Beata Nowotarska-Romaniak Czynniki otoczenia marketingowego podmiotów rynku usług zdrowotnych
Alina Oczachowska, Dariusz Oczachowski Paradygmat usługowy szansą marketingu?
Arnold Pabian Zróżnicowanie kulturowe międzynarodowego personelu marketingowego
Aleksander Panasiuk Cena jako aktywny instrument marketingowy na rynku usług turystycznych
Józef Perenc, Marek Klabacha Uwarunkowania rozwoju Morskiego Portu Police w latach 2006–2020
Marta Pilarczyk Strategie konkurencji na rynku usług lotniczych w Polsce w świetle ekspansji przewoźników niskokosztowych
Lech Rak Usługi weterynaryjne – obszary adaptacji marketingu
Izabela Sztangret Zarządzanie wiedzą partnera jako przejaw symbiomarketingu w sektorze producentów komputerów
Anna Tokarz Marketing wewnętrzny w przedsiębiorstwach turystycznych – ujęcie teoretyczne
Agnieszka Widawska-Stanisz Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie usługowym
Karolina Zięba, Sławomir Ertmański Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów
Rozdział II W kierunku budowania więzi z klientem
Bogusław Bembenek Partnerstwo w świetle kapitału relacji
Jacek Chotkowski Partnerskie powiązania rynkowe w rolnictwie na przykładzie sektora nasion rolniczych
Izabela Dembińska-Cyran Marketingowy i logistyczny wymiar obsługi klienta w kształtowaniu relacji z klientem
Ewa Flejterska Potrzeby konsumentów jako fundament strategii marketingowych usług
Małgorzata Gorzałczyńska-Koczkodaj Rola badań marketingowych w identyfikowaniu i zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnych
Maria Grzybek, Wiesława Kuźniar Instrumenty wykorzystywane w rozwoju marketingu partnerskiego (na przykładzie zakładów mięsnych województwa podkarpackiego)
Krystyna Iwińska-Knop Wykorzystanie segmentacji klientów w tworzeniu relacji partnerskich
Małgorzata Kieżel Personal i privat banking jako narzędzia utrwalania relacji w wybranych segmentach
Agata Kilon, Jarosław Kilon Marketing partnerski a pozycja konkurencyjna banku
Katarzyna Krot Marketing relacyjny a jakość na przykładzie usług medycznych
Jacek Michalak Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomości
Izabela Michalska-Dudek Możliwości wykorzystania programów lojalnościowych w działalności biur podróży
Richard Nicholls The marketing management of on-site Customer-to-Customer Interaction (CCI) in services
Joanna Petrykowska Rola obsługi klienta w budowaniu więzi z klientami
Robert Romanowski Zastosowanie marketingu partnerskiego w programie Leader+
Izabela Sowier-Kasprzyk Marketing partnerski jako forma kształtowania partnerstwa w pieszej turystyce pielgrzymkowej
Renata Stasiak-Betlejewska CRM – strategia ukierunkowująca bank na zwiększenie efektywności
Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistym
Iwona Wilk Koncepcja marketingu relacji w kreowaniu długookresowych więzi z klientem
Halina Wojnarowska Programy lojalności w praktyce marketingowej przedsiębiorstw
Dominika Woźny Kreowanie wartości dla klienta wymogiem konkurencyjności współczesnego przedsiębiorstwa
Łukasz Wróblewski Kształtowanie długotrwałych więzi filharmonii z melomanami według koncepcji marketingu partnerskiego
Rozdział III Zintegrowana komunikacja marketingowa
Anetta Barska, Janusz Śnihur Merchandising jako przejaw aktywności marketingowej na przykładzie firmy Wrigley sp. z o.o.
Marek Drzazga, Anna Drzazga Psychologiczne aspekty kształtowania interakcji w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
Anna Dziadkiewicz Udział w targach jako sposób na budowanie wizerunku małych i średnich przedsiębiorstw
Marcin Gębarowski Wykorzystywanie udziału w targach do kształtowania relacji przedsiębiorstwa z klientami
Grzegorz Gliszczyński Wpływ reklamy na zachowania konsumentów w świetle badań empirycznych
Urszula Gołaszewska-Kaczan Raportowanie społeczne jako element komunikacji z otoczeniem
Joanna Hernik Wybrane problemy komunikacji organizacji non profit
Stanisław Kaczmarczyk Klasyfikacja promocji i jej głównych elementów
Knapik Anna Stopień oraz determinanty integracji instrumentów promocji mix stosowanej przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne
Józef Perenc, Marek Czyż Ocena działań marketingowych wybranych banków w Polsce w stosunku do klientów korporacyjnych
Izabela Szlis CRM a zintegrowana komunikacja marketingowa
Daniel Szostak Narzędzia promocji i sprzedaży usług hotelarskich na współczesnym rynku turystycznym
Lucyna Witek Celebrity endorsement a skuteczność przekazu reklamowego
Rozdział IV Interakcje międzyludzkie
Lidia Danik Redukowanie niepewności w transakcjach zawieranych na rynku instytucjonalnym
Iwona Escher Kształtowanie postaw i zachowań pracowników sprzyjających budowaniu pozytywnych relacji z klientami organizacji
Hanna Hall Interpersonalne relacje między uczniem (studentem) a nauczycielem – oczekiwania a rzeczywistość
Maria Majewska Warunki i metody rozwoju współpracy między pracownikami w ramach zarządzania wiedzą
Grażyna Rosa Komunikacja biznesowa i interakcje w różnych kulturach świata
Beata Zatwarnicka-Madura Rola komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej
Grażyna Złotkowska Wpływ interakcji międzyludzkich na budowę więzi z klientami w małych przedsiębiorstwach handlu detalicznego
Rozdział V Interakcje w kształtowaniu produktu/marki
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska Negocjacje jako narzędzie kształtowania interakcji
Małgorzata Brojak-Trzaskowska Wybrane aspekty kreowania strategii innowacyjnych
Justyna Garboś Kształtowanie wizerunku marki na przykładzie przedsiębiorstw z branży odzieżowej
Marek Grzybowski Pozycjonowanie marki poprzez wydarzenia sportowe
Ewa Jerzyk, Agnieszka Niezgoda Myślenie kreatywne w kształtowaniu produktu turystycznego
Jacek Stanisław Ławicki Personalizacja marki i jej interakcje z użytkownikami
Joanna Markiewicz Wizerunek polskich produktów w Berlinie- wyzwanie dla polskich przedsiębiorców
Arkadiusz Moroz Siła marki oraz wskaźniki jej oceny
Adam Rudzewicz Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów banku
Magdalena Rzemieniak Marketing mobilny jako instrument kształtowania interakcji
Tomasz Sondej Badanie zadowolenia klienta z jakości oferowanych usług i poziomu obsługi klienta metodą map jakości i CSI na przykładzie Poczty Polskiej
Urszula Szulczyńska Rola dostawców w procesie rozwoju nowych produktów
Rafał Szymański Innowacje ciągnione przez rynek jako źródło budowania więzi z klientem
Tomasz Wanat Zmiany demograficzne a strategia marki
Joanna Wyrwisz Znaczenie marketingu partnerskiego w procesie wdrażania innowacji produktowych
Jarosław Zalejski Wybrane elementy zarządzania marką na przykładzie marki „Żubrówka” firmy „Polmos” Białystok
Rozdział VI Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania interakcji
Tymoteusz Doligalski Wirtualizacja produktu oraz personalizacja kompozycji wartości jako cechy e-biznesu w zakresie relacji z klientami
Małgorzata Dolińska Handel w sieci
Krzysztof Dumbal Mobile + electronic = komunikacja doskonała
Leszek Gracz Znaczenie opt-in i double opt-in dla e-marketingu
Jarosław Jankowski Targetowanie behawioralne i modelowanie adaptacyjne przekazu reklamowego
Dominika Kaczorowska-Spychalska Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi interakcji poprzez Internet jako element kształtowania lojalności na polskim rynku wydawniczym
Urszula Kałążna-Drewińska, Jolanta Radkowska, Krzysztof Radkowski Technologia informatyczna w zarządzaniu relacjami z klientem
Wiesław Maziarz Wpływ komunikacji elektronicznej na kształtowanie marketingu – wybrane aspekty
Dagmara Modrzejewska-Chochorowska Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania interakcji międzyludzkich w firmie
Adam Stecyk Zastosowanie platformy e-learning’owej w e-marketing’u. na przykładzie systemu LAMS (Learnig Activity Management System)
Mieczysław Stępień Komunikacja IP jako narzędzie kształtowania interakcji
Rozdział VII Interakcje w jednostkach samorządu terytorialnego
Beata Filipiak Kreowanie systemu informacji przez jednostki samorządu terytorialnego jako forma interakcji samorząd terytorialny–społeczeństwo
Ewa Glińska, Sławomir Gromadzki Instrumenty kształtowania wizerunku gminy na przykładzie miasta Zambrów i gminy wiejskiej Mały Płock
Magdalena Kogut Kształtowanie wizerunku gminy jako element lokalnej polityki gospodarczej
Anna Maria Nikodemska-Wołowik Wybrane elementy tożsamości kraju w kreowaniu marki narodowej
Wanda Zaremba Uwarunkowania rozwoju elektronicznej komunikacji samorządów lokalnych z otoczeniem
Magdalena Zioło Promocja jako zadanie własne jednostek samorządu terytorialnego
Szukaj wykładowcy
Szukaj poprzez Google
WprowadĄ wyszukiwane hasła
Sieć
www.wzieu.pl
Prześlij formularz wyszukiwania
Jak do nas trafić?
E-dziekanat
Platforma studenta
Biblioteka
Moodle
Poczta
Intranet
Mapa serwisu
FAQ
Kontakt
© Uniwerystet Szczeciński. Wszelkie prawa zastrzeżone.